Aktualizace

Byl/a jsem informován/a, že je k dispozici nová aktualizace CRMPLUS. Je tento proces náročný? Co k tomu potřebuji?

Aktualizace CRMPLUS není vůbec složitý proces a spočívá pouze ve dvou krocích.

  • Aktualizace databázové části
  • Aktualizace klientské části

Před vlastní aktualizací Vám zašleme potřebné aktualizační soubory.

Aktualizace databázové části spočívá ve spuštění souboru CRMplup.exe, kde Váš administrátor serveru zadá parametry pro připojení k SQL serveru, název databáze a spustí proces tlačítkem Spustit. Databáze se automaticky zazálohuje, proces provede aktualizaci tabulek a oznámí úspěch operace. Celý proces zabere 1–2 minuty.

Aktualizace klientské části spočívá pouze v přepsání jednoho souboru CRMplus.exe nově zaslaným souborem CRMplus.exe. Tato část bude navíc brzy plně automatizována po přihlášení uživatele do systému, pokud tento zjistí, že je nová aktualizace dostupná. Tento proces zabere opět 1–2 minuty.

Zákazníci, kteří využívají služby SQL hosting dat navíc aktualizaci databázové části vůbec neřeší, protože tato je jim aktualizována automaticky.



chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

PF2024

Vážení zákazníci, děkujeme vám za důvěru a spolupráci…

Přidáno: před 11 měsíci

PF 2023

Děkujeme Vám za důvěru a spolupráci v letošním roce.…

Přidáno: před rokem

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Software CRMPLUS splňuje veškeré naše požadavky na evidenci zákazníků, příležitostí a obchodních případů, vč. sledování prodaných produktů a mnoha dalších aspektů…

Bc. Jana Macháčková, Office manager,
BioAktiv CZ s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná