Podpora


Pro řešení Vašich dotazů a požadavků je Vám k dispozici zákaznický HelpDesk. Po přihlášení můžete navíc nalézt užitečné tipy v podobě FAQ a manuálů nebo přehled novinek v CRMPLUS!

Pro úspěšné přihlášení budete potřebovat Vaše zákaznické jméno a heslo. V případě, že Vaše heslo neznáte nebo si přejete ověřit platnost služby maintenance, kontaktujte nás na: crmsupport@technodat.cz

Bližší informace o práci s HelpDeskem naleznete v této uživatelské přiručce.

Po kliknutí na tlačítko budete přesměrováni!






Potřebujete pomoci?

Pro zákazníky s rozšířenou servisní podporou je určena možnost vzdálené správy. Připojení našeho konzultanta pomocí aplikace IPERIUS REMOTE či TeamWiever9 zajistí efektivní odstranění Vašich technických potíží. Kterou aplikaci zvolit Vám poradí konzultant během hovoru.

UPOZORNĚNÍ: Zadáním kontaktního čísla, které je potřebné pro vytvoření spojení mezi počítačem a serverem společnosti Technodat Develop, si je zákazník plně vědom skutečnosti, že prostřednictvím této operace bude zaměstnanci společnosti Technodat Develop, s.r.o. umožněn vzdálený přístup do zařízení zákazníka (PC, notebook, server) z důvodu provedení servisních činností dle jeho požadavků.



Iperius Remote                Teamviewer



chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

10 let! Slavíme dál!

Aby naší slevy mohli využít i další zákazníci,…

Přidáno: před 17 dny

Ocenění ze strany Zlínského kraje

Společnost Technodat Develop, jejímž produktem CRMPLUS je, …

Přidáno: před měsícem

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Software CRMPLUS splňuje veškeré naše požadavky na evidenci zákazníků, příležitostí a obchodních případů, vč. sledování prodaných produktů a mnoha dalších aspektů…

Bc. Jana Macháčková, Office manager,
BioAktiv CZ s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná