Podpora


Po kliknutí budete přesměrováni na stránky zákaznického HelpDesku, který slouží pro primární řešení Vašich požadavků a dotazů k užívání CRMPLUS. Pro úspěšné přihlášení budete potřebovat Vaše zákaznické jméno a heslo. V případě, že Vaše heslo neznáte, případně si přejete ověřit platnost služby maintenance, kontaktujte nás na: crmsupport@technodat.cz Po přihlášení můžete také nalézt užitečné tipy v podobě FAQ, manuálů a novinek v CRMPLUS!

Bližší informace o práci s HelpDeskem naleznete v této uživatelské přiručce.


Pro vzdálenou podporu (vzdálenou správu systému) klikněte na tlačítko podpory.

Vzdálená podpora Vzdálená podpora
Alternativní aplikace pro možnost vzdálené podpory.

chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

Vánoční přání

Tým CRMPLUS se přidává k vánočnímu přání skupiny TECHNODAT,…

Přidáno: před 2 měsíci

Vánoční akce CRMPLUS

Pro nové i stávající zákazníky před vánoci přinášíme…

Přidáno: před 3 měsíci

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Software CRMPLUS splňuje veškeré naše požadavky na evidenci zákazníků, příležitostí a obchodních případů, vč. sledování prodaných produktů a mnoha dalších aspektů…

Bc. Jana Macháčková, Office manager,
BioAktiv CZ s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná