Podpora


Pro řešení Vašich dotazů a požadavků je Vám k dispozici zákaznický HelpDesk. Po přihlášení můžete navíc nalézt užitečné tipy v podobě FAQ a manuálů nebo přehled novinek v CRMPLUS!

Pro úspěšné přihlášení budete potřebovat Vaše zákaznické jméno a heslo. V případě, že Vaše heslo neznáte nebo si přejete ověřit platnost služby maintenance, kontaktujte nás na: crmsupport@technodat.cz

Bližší informace o práci s HelpDeskem naleznete v této uživatelské přiručce.

Po kliknutí na tlačítko budete přesměrováni!






Potřebujete pomoci?

Pro zákazníky s rozšířenou servisní podporou je určena možnost vzdálené správy. Připojení našeho konzultanta pomocí aplikace IPERIUS REMOTE či TeamWiever9 zajistí efektivní odstranění Vašich technických potíží. Kterou aplikaci zvolit Vám poradí konzultant během hovoru.

UPOZORNĚNÍ: Zadáním kontaktního čísla, které je potřebné pro vytvoření spojení mezi počítačem a serverem společnosti Technodat Develop, si je zákazník plně vědom skutečnosti, že prostřednictvím této operace bude zaměstnanci společnosti Technodat Develop, s.r.o. umožněn vzdálený přístup do zařízení zákazníka (PC, notebook, server) z důvodu provedení servisních činností dle jeho požadavků.



Iperius Remote                Teamviewer



chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

10let! Oslavte je s námi.

V roce 2019 slaví CRMPLUS 10 let od svého uvedení na trh…

Přidáno: před 16 dny

Vánoční přání

Tým CRMPLUS se přidává k vánočnímu přání skupiny TECHNODAT,…

Přidáno: před 4 měsíci

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

O produktu, který si pořídíme jsme se pečlivě rozhodovali a nakonec vybrali CRMPLUS. Získali přehled o klientech a jejich potenciálu, nástroj pro práci s obchodními konzultanty i kontrolu…

Mgr. Jana Trdá, jednatelka,
Erudio Patria s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná