První instalace

Nejde mi nainstalovat kompletní instalace CRMPLUS a instalace se mi sama ukončí při instalaci komponent SQL serveru. Proč?

Zkontrolujte, prosím, zda již máte na Vašem serverovém PC nainstalován software Microsoft SQL Server (2005, 2008…). To zjistíte v seznamu programů, nainstalovaných na Vašem serveru. Software SQL server musí být v tomto případě nainstalován jako nová instance.


V seznamu programů nainstalovaných na mém serverovém PC, jsem nalezl/a i Microsoft SQL Server (2005, 2008…). Co mám dělat pro úspěšnou instalaci Vašeho systému CRMPLUS?

Předně musíte znát přihlašovací údaje k tomuto SQL serveru a jeho název. Pokud je Vy nebo správce Vašeho PC znáte, v nabídce typu instalace nevybírejte kompletní instalaci, ale vyberte možnost „Pouze instalace databáze CRMPLUS“. Následně pak zadáte název databázového serveru, přihlašovací jméno a heslo. Připraveným tlačítkem můžete otestovat připojení k Vašemu SQL serveru a pokračovat v instalaci databáze.

Po ukončení instalace databáze je nutno stejným postupem nainstalovat ještě Klienta CRMPLUS, přičemž do připravených polí zadáte název databázového serveru a databáze.


Chci využít síťovou instalaci CRMPLUS v naší podnikové síti. Jak mám postupovat?

  • Na některém počítači ve Vaší podnikové síti nebo na serveru nainstalujte Microsoft SQL server 2005/2008 Express a databázi CRMPLUS. Zvolte tzv. Kompletní instalaci.
  • Zjistěte si název nebo IP adresu tohoto počítače (serveru), jakým se identifikuje ve Vaší síti.
  • Spusťte na dalším počítači instalaci pouze klientské aplikace CRMPLUS.
  • Při konfiguraci připojení k SQL serveru zadejte do pole „Databázový server“ název nebo IP adresu počítače, na kterém je nainstalován SQL server. Pokud jste SQL server instalovali jako pojmenovanou instanci, zadejte za lomítko i název této instance, např: 192.168.1.30\CRMplus­SQL. Do pole „Název databáze“ zadejte název databáze, který jste zvolili při instalaci SQL serveru. Obvykle se ponechává standardně nastavený název CRMplus.
  • Proveďte test připojení pomocí tlačítka a pokračujte v instalaci klientské aplikace.
  • Pozor! Při pokusu o spuštění klientské aplikace a připojení na databázový server na jiném počítači může vzniknout chyba, která souvisí se zapnutím brány firewall systému Windows. V tomto případě je nutno do nastavení brány firewall na počítači, kde je nainstalován a běží SQL server 2005 Express, připojit tzv. výjimku.
  • Postup je následující: V ovládacích panelech vyberte Brána firewall, klikněte na tlačítko Přidat port na záložce Výjimky. Do pole Název zadejte „MSSQL“, číslo portu na kterém SQL server poslouchá a potvrďte tlačítkem OK.


chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

Newsletter k nové verzi 5.40

Vydali jsme newsletter k nové verzi 5.40.

Přidáno: před rokem

Vydáváme novou verzi CRMPLUS

Připravujeme vydání nové verze CRMPLUS. Nová verze…

Přidáno: před rokem

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Systém CRMPLUS nám díky kvalitnímu přizpůsobení umožňuje naplňovat náročné dotační požadavky ke spokojenosti klientů a současně je také zdrojem cenných dat umožňující další rozvoj naše podniku…

Mgr. Ing. Milan Sedláček, ředitel,
RENARDS, s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná