Poimplementační servis

technicka podpora
Nasazením systému u zákazníka to nekončí. Víme, jak je důležité stát po boku zákazníka i během prvních měsíců po implementaci.

Nejen že nabízíme technickou podporu a aktualizace systému, jsme připraveni systém zavádět postupnými kroky s jednotlivými uživateli tak, aby byla práce v systému produktivní již od začátku.
Mimo standardní službu maintenance, kde se zejména staráme o běžné technické dotazy uživatelů či provádíme aktualizace systému, nabízíme našim zákazníkům i poimplementační dohled a administraci jejich CRMPLUS. Tato služba je mezi našimi zákazníky velmi oblíbená a zvláště u větších implementací často využívána.
Přehledu námi poskytovaných služeb se věnuje kompletní webová stránka Služby.


chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

CRMPLUS - nová verze 6

Aktuálně dokončujeme novou verzi CRMPLUS s generačním…

Přidáno: před 5 měsíci

Jak s CRMPLUS na home office?

Sepsali jsme pro vás rychlé tipy, které můžete využít…

Přidáno: před 7 měsíci

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Výhodou CRMPLUS je propojení s účetním systémem a možnost práce s CRM na mobilních zařízeních. Umožňuje sdílené plánování aktivit jednotlivců i skupin…

Michal Šerý, jednatel,
Aesthe-Med s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná