Poimplementační servis

technicka podpora
Nasazením systému u zákazníka to nekončí. Víme, jak je důležité stát po boku zákazníka i během prvních měsíců po implementaci.

Nejen že nabízíme technickou podporu a aktualizace systému, jsme připraveni systém zavádět postupnými kroky s jednotlivými uživateli tak, aby byla práce v systému produktivní již od začátku.
Mimo standardní službu maintenance, kde se zejména staráme o běžné technické dotazy uživatelů či provádíme aktualizace systému, nabízíme našim zákazníkům i poimplementační dohled a administraci jejich CRMPLUS. Tato služba je mezi našimi zákazníky velmi oblíbená a zvláště u větších implementací často využívána.
Přehledu námi poskytovaných služeb se věnuje kompletní webová stránka Služby.


chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

Newsletter k nové verzi 5.40

Vydali jsme newsletter k nové verzi 5.40.

Přidáno: před 6 měsíci

Vydáváme novou verzi CRMPLUS

Připravujeme vydání nové verze CRMPLUS. Nová verze…

Přidáno: před 7 měsíci

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Systém CRMPLUS nám díky kvalitnímu přizpůsobení umožňuje naplňovat náročné dotační požadavky ke spokojenosti klientů a současně je také zdrojem cenných dat umožňující další rozvoj naše podniku…

Mgr. Ing. Milan Sedláček, ředitel,
RENARDS, s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná