Poimplementační servis

technicka podpora
Nasazením systému u zákazníka to nekončí. Víme, jak je důležité stát po boku zákazníka i během prvních měsíců po implementaci.

Nejen že nabízíme technickou podporu a aktualizace systému, jsme připraveni systém zavádět postupnými kroky s jednotlivými uživateli tak, aby byla práce v systému produktivní již od začátku.
Mimo standardní službu maintenance, kde se zejména staráme o běžné technické dotazy uživatelů či provádíme aktualizace systému, nabízíme našim zákazníkům i poimplementační dohled a administraci jejich CRMPLUS. Tato služba je mezi našimi zákazníky velmi oblíbená a zvláště u větších implementací často využívána.
Přehledu námi poskytovaných služeb se věnuje kompletní webová stránka Služby.


chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

CRMPLUS 5.80

Vydali jsme novou verzi CRMPLUS 5.80!
Tato aktualizace…

Přidáno: před 2 měsíci

GDPR ve verzi CRMPLUS 5.80

Intenzivně pracujeme na dokončení verze CRMPLUS 5.80

Přidáno: před 3 měsíci

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Rychlá implementace systému, společně s odborným zaškolením proběhla hladce. Díky CRMPLUS máme vedení našich obchodních aktivit aktuální společně se snadným monitorováním zákazníků…

Mgr. David Velikovský, Head of Sales,
Milan Ligocki - UNIPACK


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná