Registrace CARAT Forum 2019

pokus

Pokud se chcete zúčastnit setkání zákazníků
CARAT fórum 2019
Vyplňte prosím tuto krátkou regstraci.
Pokud přijedete společně s dalším kolegou či kolegy, proveďte registraci opakovaně pro každého účastníka.

Zadat dalšího účastníka

Jak CRMPLUS maximálně využít při práci v režimu home office? Přinášíme vám rychlé tipy pro základní verzi programu Start. Bez další kustomizace nebo složitých administrátorských nastavení.

1. Sdílejte maximum informací! Pracujte se záznamy a připomínkami Sdílejte maximum informací v CRM pomocí záznamů a připomínek na obchodních případech, příležitos-tech, případně firmách nebo kontaktních osobách v souladu s tím, jak je nastaven váš obchodní proces. Kolegové tak budou mít k dispozici potřebné informace. Nezapomeňte, že připomínky můžete delego-vat také na další z kolegů.

Vkládejte emaily a další soubory Jednoduše přetažením můžete do CRM doplnit emaily včetně příloh či soubory, které tak budou opět dostupné pro všechny uživatele. Přílohy emailů můžete do souborů propojit přes kontextové menu pří-mo z emailu, není třeba je vkládat do CRM zvlášť.

2. Získejte rychlý přehled o Vašem týmu! Nástěnka jako souhrn aktuálního stavu Po kliknutí na první záložku v menu CRMPLUS otevřete nástěnku.

V sekci Přihlášení uživatelé získáte přehled o tom, kdo z kolegů aktuálně se CRM pracuje a kdy proběhla poslední aktivita uživatele.

Sekce Moje objekty Vám ukáže, u kterých objektů, kde jste správcem, došlo ke změně a kdo ji udělal. Zobrazuje se zde posledních 30 záznamů. Jako uživatel máte navíc možnost nastavit si upozornění na změny Vašich objektů, které se Vám zobrazí na obrazovce, ať budete v systému pracovat kdekoli.

V sekci Poslední změny v CRMPLUS získáte rychlý přehled o aktivitách ostatních kolegů v CRM.

Připomínky zobrazují Vaše aktivní úkoly k vyřízení. Zobrazí se zde i ty, které Vám přiřadí někdo z kolegů, a to od zadaného dne platnosti do doby, kdy připomínku označíte jako Zpracovanou nebo Zrušenou.

Všechny zobrazené záznamy umožňují přímý proklik na konkrétní objekty, na které odkazují. Kalendář Všechny záznamy a připomínky jsou zobrazeny v kalendáři. Stačí si jen nastavit ty uživatele, kteří Vás zajímají a máte přehled o tom, kdo na čem aktuálně pracuje a jaké jsou jeho nejbližší úkoly. Doporučujeme rovněž nastavit grafické rozlišení typů záznamů a různých stavů pro rychlý přehled. Svůj kalendář si navíc můžete propojit s Gogole kalendářem, Outlookem nebo se svým chytrým telefonem. V případě propojení s Gogole kalendářem můžete zapnout Google oznámení. Budete tak automaticky dostávat vybraná upozornění přímo na Váš telefon či email.

3. Jak pomůže filtrování? Zajímá Vás, se kterými obchodními případy nebo příležitostmi se za poslední týden pracovalo? Pak si seřaďte jejich seznam dle sloupce Změněno a podívejte se. Případně si vyfiltrujte konkrétní období, které Vás zajímá (pomocí CTRL+SHIFT+T). Vybrané záznamy následně můžete hromadně označit a vyexportovat, např. do Excelu, pro další zpracování.

4. Komunikujte s vašimi zákazníky! Pokud vlastníte modulu Hromadný email určitě jej využijte. Informujte své zákazníky o tom, co se u vás aktuálně děje a co plánujete. Při využití tohoto modulu máte možnost sledovat, kdo ze zákazníků Váš email obdržel a skutečně projevil zájem. Stačí použít některý z živých linků.

5. Co umíme dál? Rozšířením základní verze Start o modul Projektové řízení doplněný o nástavbu Webprojekt, získáte velmi efektivní nástroj pro podporu, plánování a především sdílení práce celého týmu v režimu home office. Webprojekt umožňuje řešit interní komunikaci nejen mezi kolegy, ale i s externími spolupracovníky (u kterých je nežádoucí přímý přístup do CRMPLUS). Lze jej také použít jako komunikační kanál se zákazníkem jak při dodávce či realizaci, tak i při následné po-prodejní podpoře. Projektové řízení a Webprojekt je možné výrazně kustomizovat a přizpůsobit jej konkrétním potřebám.

6. Závěrem Obecně platí, že žádný systém nemůže být přínosem, pokud v něm nejsou potřebná data. Zkuste sdílet maximum a dbejte rovněž na aktuálnost a údržbu dat! Vyhněte se duplicitám a zvolte vždy odpovědného uživatele za správu dané agendy, včetně správy číselníků. Např. nové typy záznamů k Příležitosti může přidat pouze pověřený uživatel. Vyhnete se tak nesmyslně velkému množství možností, které ve výsledku znamenají to samé.


chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

CRMPLUS - nová verze 6

Aktuálně dokončujeme novou verzi CRMPLUS s generačním…

Přidáno: před 2 měsíci

Jak s CRMPLUS na home office?

Sepsali jsme pro vás rychlé tipy, které můžete využít…

Přidáno: před 5 měsíci

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Systém CRMPLUS nám díky kvalitnímu přizpůsobení umožňuje naplňovat náročné dotační požadavky ke spokojenosti klientů a současně je také zdrojem cenných dat umožňující další rozvoj naše podniku…

Mgr. Ing. Milan Sedláček, ředitel,
RENARDS, s.r.o.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná