Výroba

Společně s jedním se zákazníků, dynamicky se rozvíjející společností v oblasti vývoje speciálních nástrojů pro automobilovou a elektrotechnickou výrobu, bylo postupnou implementací zajímavých CRM modulů uvedeno na trh řešení, které jednoduchým, ale velmi účinným způsobem nabízí celkový přehled o aktuálně realizovaných zakázkách.

CRMPLUS jako jednoduché, ale účinné databázové řešení pro přehled realizovaných zakázek

A v čem spočívá vlastní princip celého řešení? Zákazník si nejprve zvolil základní instalaci CRM systému CRMPLUS a doplnil jej modulem Plánovač pro možnost grafického plánování svých aktivit a upozorňování na termíny úkolů.
Jakmile se ovšem objevila myšlenka využití systému i pro větší informovanost o stavu zakázek, bylo možné rozšířit databázi o speciální textová či číselná pole, pole typu datum nebo zaškrtávací pole „Ano/Ne“ a doplnit tak seznamy zakázek nebo dílů o přesné, specifické parametry pro danou výrobu. To vše bez potřeby zásahu programátora – pomocí CRM modulu „Uživatelsky definovaná pole“.

Detail dílu – Objekt Produkt v rámci CRMPLUS

Detail dílu – Objekt Produkt v rámci CRMPLUS

Vzhledem ke skutečnosti, že většina výrobních procesů pracuje s kusovníky dílů, navíc často ve formátu Microsoft Excel®, byl do systému CRMPLUS implementován modul Rozšířený import dat, který umožňuje doplnění soupisek dílů u jednotlivých zakázek doplnit o soupisku dílů a jednorázové vyplnění všech potřebných parametrů pro další zpracování informací ve výrobě.
Vedlejším efektem je postupné vytváření databanky vyráběných či nakupovaných dílů zákazníka, které lze poté používat při tvorbě Cenových nabídek v kalkulacích při prodeji náhradních dílů. Navíc lze tyto cenové nabídky jednoduchým způsobem generovat ve formátu PDF a na jedno kliknutí odeslat zákazníkovi přímo ze systému. Opět v barevném formátu společnosti.

Zajímavost celého systému = aktualizace informací o zakázce přímo z výroby

Až doposud byla práce se systémem spojena převážně s pracovníky obchodu, technologie či konstrukce. Zajímavou devízou celého řešení je ovšem možnost získávání aktuálních dat o realizaci zakázky přímo od výrobních pracovníků. Navíc za minimální investiční náklady do systému, protože vstupy od pracovníků jsou realizovány pomocí uživatelsky jednoduchého webového rozhraní, které zajišťuje CRM modul WebQuery. Ten zajistí zobrazení právě těch informací o zakázce, které jsou relevantní pro výrobu. Obvykle je to seznam právě realizovaných zakázek s potřebnými parametry, přičemž po výběru požadované zakázky dojde k zobrazení seznamu dílů. Operátor pak může změnit stav u dílu respektive na operaci, kterou právě vyřešil na „Hotovo“. Systém umožňuje vedoucím pracovníkům sledovat procentuální rozpracovanost zakázky, respektive počet dílů, které jsou v daný okamžik hotové.
Webové rozhraní systému, které primárně používají pracovníci na dílně, lze navíc zajímavým způsobem „vyladit“ dle barevného standardu společnosti.

Webový přístup k zakázce používaný dílenskými pracovníky

Webový přístup k zakázce používaný dílenskými pracovníky

Dalším zajímavým rozšířením může být doplnění celého systému o čtečky čárových kódů, což sebou může přinést další zrychlení a vyšší uživatelský komfort při ovládání systému, nicméně s vyššími náklady na pořízení hardwarového vybavení.

Výhody navrhovaného řešení pomocí CRMPLUS
  • Databáze zákazníků a kontaktních osob s možností rozsáhlé filtrace dat
  • Dohledatelnost zakázek a všech potřebných detailů zakázky i v budoucnu, databáze souborů a veškeré komunikace, týkající se zakázky – to vše na jednom místě
  • Parametry dílů a zakázky lze díky modulu pro definici vlastních uživatelských polí rozšířit dle standardu a potřeb společnosti
  • Možnost importu kusovníku z XLS, CSV atd.
  • Jednoduchý systém kontroly stavu rozpracovanosti zakázky
  • Tvorba cenových nabídek náhradních dílů, kopie nabídek, přepínání stavů – rozpracováno, akceptováno, uzavřeno atd.
  • Jednoduchá instalace systému, MS SQL databáze
  • Příznivá cena komplexního řešení, aktualizací a podpory
  • Uživatelé přistupující přes webové rozhraní nevyžadují vlastní licence pro přístup do systému (jedna licence pro všechny)
  • Zajištěná podpora a další vývoj systému = efektivní investice

chci-trial-verzi
chci-schuzku
chci-informace

Poslední aktuality

PF2024

Vážení zákazníci, děkujeme vám za důvěru a spolupráci…

Přidáno: před 12 měsíci

PF 2023

Děkujeme Vám za důvěru a spolupráci v letošním roce.…

Přidáno: před 2 lety

všechny aktuality

Zkušenosti našich klientů

Modul projektové plánování byl vyvinut „na míru“ pro naši společnost a pomáhá nám při každodenním plánování strojů a zaměstnanců na stavbách. Přesnou evidencí obchodních partnerů jsme docílili správy všech informací…

Gabriela Romanowská, DiS, vedoucí administrativy,
MROZEK a.s.


Všechny reference

Technodat Develop, s.r.o. - člen skupiny firem TECHNODAT,
tel.: +420 577 007 933, e-mail: crminfo@technodat.cz
online podpora je nedostupná